середа, 11 січня 2017 р.

Стартує веб-квест "Математика в мистецтві або мистецтво в математиці"

Веб-квест "Математика в мистецтві або мистецтво в математиці" проводиться в рамках реалізації проекту "Міксіке в Україні" згідно Наказу МОН № 2/2-14-2040-16 від 05.10.2016 "Про продовження реалізації міжнародного освітнього проекту «Міксіке в Україні»"
Признайтесь чесно, скільки разів ви собі казали (а може не тільки собі) "Навіщо нам ця математика? Навіщо знати, що таке гіпербола, чи знати як знаходяться інтеграли? А що таке число Пі чи експонента?".
Давайте підемо трохи далі ніж математичні шкільні конспекти... Візьміть свій мобільний телефон та перегляньте свої селфі... А чи знаєте ви: щоб зробити чудові селфі необхідно знати деякі математичні правила: розрахунок відстані від телефону до вас, пропорції голови, золотий перетин....
А тепер перейдіть до своїх сторінок у соціальних мережах. Чи багато у вас розміщено там фотографій? А тепер подивіться скільки вам поставили Like. А ви знаєте, що це арифметична прогресія? У вас багато друзів? Вони роблять репости ваших повідомлень? Не нагадує це вам геометричну прогресію?
Подобається нам чи ні, але математика "переслідує" нас завжди!!! Згадайте свої перші малюнки, які ви робили невпевненою рукою:
Знайомлячись з комп'ютером скоріш за все малювали свої перші "будинки мрії":
Є багато великих людей (художників, фотографів, архітекторів...), які пішли далі ніж використання звичайних геометричних фігур. Завдяки своїм знанням вони створювали, створюють та будуть створювати свої шедеври. А ми будемо платити великі гроші, щоб поглянути на них хоча б "одним глазком".
Паоло Учелло використав перспективу у «Битві при Сан-Романо» (бл. 1435—1460)
Гравіюра з книги Луки Пачолі "De divina proportione" (1509 р.) з рівностороннім трикутником по обличчю людини та багато інших.
Подорож у світ математики та мистецтва розпочнеться 23 січня 2017 року о 8:00. В освітньому середовищі Міксіке. Потрібно встигнути заповнити анкету. Всього Вас очікує 6 пошукових завдань. На кожне завдання відводиться декілька днів, щоб ви встигли не тільки знайти відповідь, але й насолодитись чарівним світом математики та переглянути безліч творів мистецтва.
За виконання кожного із завдань гравцям буде нараховано обумовлену кількість балів. Кількість балів за кожне завдання буде виставлятись у таблиці руху.
Переможцями веб-квесту стануть три гравця, які наберуть найбільшу сумарну кількість балів.
Відповіді на кожне із завдань приймаються до 23.55 дня, що передує даті оголошення наступного завдання у відповідній формі для відповідей.
Відповіді надаються лише 1 раз, всі інші спроби розглядатись не будуть, тому ретельно все перевіряйте.
Кожен учасник квесту отримає сертифікат.