Конкурс
1. «Чи вміють козаки їсти-пити?»
Учитель. Пропонуємо козакам сісти на стільці й приготуватись до найцікавішого.
Звучить музика.
Учитель. Веселі люди — козаки — любили добре повечеряти. Ми впевнені, що наші хлопці мають неабиякий апетит, тому за стародавнім українським звичаєм вирішили їх нагодувати. Козаки повинні якнайшвидше з'їсти й випити все, що винесуть й запропонують наші козачки.
Дівчата виносять вареники та яблука на ниточці.Звучить музика. Учитель. Веселі люди — козаки — любили добре повечеряти. Ми впевнені, що наші хлопці мають неабиякий апетит, тому за стародавнім українським звичаєм вирішили їх нагодувати. Козаки повинні якнайшвидше з'їсти й випити все, що винесуть й запропонують наші козачки. Дівчата виносять вареники та яблука на ниточці.
Учитель. В Україні з давніх-давен козаки мірялися силою. А зараз учасники змагань, не відриваючи ліктя від столу, намагатимуться відхилити і притиснути руку суперника до поверхні.
К
Запрошують по одному учаснику з кожного гурту.
Конкурс 4. «Чи вміють козаки кричати?»
Учитель. Козаки — галасливий народ. Коли їх збиралося більше одного, довкола всі звертали на них увагу. Ось для наших веселих нащадків козацької слави наступний конкурс із загадковою назвою «Чи вміють козаки кричати?». А загадкова вона тому, що ніхто не знає, що ж бо наші козаки мають кричати. Отож, наші славні хлопці мають прокричати такі слова: "синхрофазотрон" або "електротрансформатор". Та так, щоб журі поставило найвищу оцінку.
Конкурс 5. «Чи вміють козаки співати?»
Конкурс 6. «Чи вміють козаки потішати?»
Представники гуртів по черзі розповідають байки, смішні історії.
Конкурс 7. «Чи вміють козаки мовчати?»
Конкурс 8. «Найсильніші духом».
Учитель. Умова наступного конкурсу така: хто швидше надує повітряну кульку, і в кого вона буде більшою?
Конкурс 9. «Чарівні слова».
Ведучий. Грамотні козаки писали листи своїм коханим. А як же тут обійтися без лагідних і ніжних слів. Давайте перевіримо, наскільки багатий словниковий запас у наших юних козаків.
Хлопці по черзі називають лагідні слова, у кого виникають труднощі,
виходить з гри.
Конкурс 10. «Сучасний козак».
Ведуча. Колись козаки носили чоботи, а зараз, в час прогресу, вони модернізувалися в черевики. Козак повинен був робити все швидко. Давайте перевіримо на швидкість наших козаків. Напрошуємо по одному представнику з кожного гурту, щоб зашнурувати черевики свого сусіда.
Учитель. Пропонуємо козакам сісти на стільці й приготуватись до найцікавішого.
Звучить музика.
Учитель. Веселі люди — козаки — любили добре повечеряти. Ми впевнені, що наші хлопці мають неабиякий апетит, тому за стародавнім українським звичаєм вирішили їх нагодувати. Козаки повинні якнайшвидше з'їсти й випити все, що винесуть й запропонують наші козачки.
Дівчата виносять вареники та яблука на ниточці.Звучить музика. Учитель. Веселі люди — козаки — любили добре повечеряти. Ми впевнені, що наші хлопці мають неабиякий апетит, тому за стародавнім українським звичаєм вирішили їх нагодувати. Козаки повинні якнайшвидше з'їсти й випити все, що винесуть й запропонують наші козачки. Дівчата виносять вареники та яблука на ниточці.
Учитель. В Україні з давніх-давен козаки мірялися силою. А зараз учасники змагань, не відриваючи ліктя від столу, намагатимуться відхилити і притиснути руку суперника до поверхні.
К
Запрошують по одному учаснику з кожного гурту.
Конкурс 4. «Чи вміють козаки кричати?»
Учитель. Козаки — галасливий народ. Коли їх збиралося більше одного, довкола всі звертали на них увагу. Ось для наших веселих нащадків козацької слави наступний конкурс із загадковою назвою «Чи вміють козаки кричати?». А загадкова вона тому, що ніхто не знає, що ж бо наші козаки мають кричати. Отож, наші славні хлопці мають прокричати такі слова: "синхрофазотрон" або "електротрансформатор". Та так, щоб журі поставило найвищу оцінку.
Конкурс 5. «Чи вміють козаки співати?»
Конкурс 6. «Чи вміють козаки потішати?»
Представники гуртів по черзі розповідають байки, смішні історії.
Конкурс 7. «Чи вміють козаки мовчати?»
Конкурс 8. «Найсильніші духом».
Учитель. Умова наступного конкурсу така: хто швидше надує повітряну кульку, і в кого вона буде більшою?
Конкурс 9. «Чарівні слова».
Ведучий. Грамотні козаки писали листи своїм коханим. А як же тут обійтися без лагідних і ніжних слів. Давайте перевіримо, наскільки багатий словниковий запас у наших юних козаків.
Хлопці по черзі називають лагідні слова, у кого виникають труднощі,
виходить з гри.
Конкурс 10. «Сучасний козак».
Ведуча. Колись козаки носили чоботи, а зараз, в час прогресу, вони модернізувалися в черевики. Козак повинен був робити все швидко. Давайте перевіримо на швидкість наших козаків. Напрошуємо по одному представнику з кожного гурту, щоб зашнурувати черевики свого сусіда.
Конкурс
2. «У кого сильніша рука?»
Учитель. Справжні козаки повинні вміти знаходити вихід із будь-якої ситуації. Не завжди поруч з ними зможуть бути дівчата — гарні господині. Проте наші хлопці-козаки також вміють ліпити таку гарну українську страву, як вареники. Ось вам завдання: у вас є однакова кількість пластиліну. Придивіться до нього уважно і уявіть, що це тісто. За хвилину кожен з вас повинен зліпити якнайбільше вареників.
Учитель. Правду кажуть, що душа народу в його
пісні. Ще козака з-за гори не було видно, а козацька пісня голосно котилася
попереду, сповіщаючи про прихід славного воїнства. Сподіваємось, що й наші козаки зможуть теж щось втнути.
Учитель. Здавна відомо, що козаки гострі на
розум, їх байки, розповіді сповнені доброго сміху. От і зараз побачимо, чи
вміють наші козаки потішати людей.
Учитель. Умови конкурсу: за мотивами
української народної пісні «Несе Галя воду» створити пантоміму.
По закінченні конкурсної програми журі конкурсу (дівчата класу) шляхом голосування вибрало "Супер-козака класу". Всі учасники отримали нагороди.