Орієнтовні вимоги
до проведення Державної підсумкової атестації учнів у системі загальної середньої освіти
у 2015/2016 навчальному році
до проведення Державної підсумкової атестації учнів у системі загальної середньої освіти
у 2015/2016 навчальному році
9 клас
Математика
Для проведення
державної підсумкової атестації готують декілька варіантів атестаційних робіт.
Для учнів загальноосвітніх класів пропонується поділити роботу на 3 частини.
Перша частина - 10-12 завдань у тестовій формі з однією
правильною відповіддю на кожне завдання. Для кожного тестового завдання
рекомендується подати 4-5 варіантів відповіді.
Наприклад: перейти на сторінку завантаження
Про затвердження орієнтовних вимог оцінювання
навчальних досягнень учнів із базових дисциплін
у системі загальної середньої освіти
Вимоги
до оцінювання навчальних досягнень учнів основної школи розроблені відповідно
до Державного стандарту базової і повної загальної середньої освіти,
затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2011 р. №
1392 «Про затвердження Державного стандарту базової та повної загальної
середньої освіти» та наказу МОН молоді та спорту від 13.04. 2011 року № 329 «Про
затвердження Критеріїв оцінювання навчальних досягнень учнів (вихованців) у
системі загальної середньої освіти», зареєстрованого у Міністерстві юстиції від
11.05. 2011 року № 566/19304.
Оцінювання
навчальних досягнень учнів здійснюється за 12-бальною шкалою.
Відповідно
до ступеня оволодіння знаннями і способами діяльності виокремлюються чотири
рівні навчальних досягнень учнів: початковий, середній, достатній, високий.
І
початковий рівень, коли у результаті вивчення навчального матеріалу учень:
• називає об'єкт вивчення (правило, вираз,
формули, геометричну фігуру, символ тощо), але тільки в тому випадку, коли цей об'єкт (його зображення, опис, характеристика) запропонована йому
безпосередньо;
• за допомогою вчителя виконує елементарні
завдання.
ІІ середній рівень, коли учень повторює інформацію, операції, дії, засвоєні ним
у процесі навчання, здатний розв'язувати завдання за зразком.
ІІІ достатній рівень, коли учень самостійно застосовує знання в стандартних
ситуаціях, вміє виконувати певні операції, загальна методика і послідовність
(алгоритм) яких йому знайомі, але зміст та умови виконання змінені.
IV
високий рівень, коли учень здатний самостійно орієнтуватися в нових для нього
ситуаціях, складати план дій і виконувати його, пропонувати нові, невідомі йому
раніше розв'язання, тобто його діяльність має дослідницький характер.
Вимоги до навчальних досягнень
учнів з математики